Tuesday, April 19, 2011

TOLONG LA PAHAM!!

assalamualiakum  dan salam sejahtera!!
sebenarnya aku tgh marah dan aku nak merungut kat blog (harap xde saper yang terasa)
 sebenarnya bukan nak merungut apa pun...
merungut pasal belajar je
penat la belaja architecture ni..
aku dah letak effort aku yang x berbelah bagi ni sampai dah x terbilangnya percent yang mampu aku bagi..
haisshh(mengeluh jap)
sabar jerla..

aku bukan apa sbb penat je buat segala benda pastu gred dia mcm_________(sila isi sendiri)
aku ada gak mempersoalkan pasal kalau blaja kejar gred salah, x kejar gred pun salah..
antara alasan yang diberikan ialah:
1. kte sepatutnya xpayah kejar gred sbb kte kene la ada feeling masa nak blaja. yang pastinya passion dalam blaja architecture. gred kira belakang yang pasti kte puas hati ngan keje kte
2. kalau x kejar gred macam mana ko nak keje. ko x dapat gred bagus macam mana orang yang percaya ko boleh buat keje tu atau x...mungkin kalau diambil bekerja pastu kerja sehabis mungkin lain citer la

sbagai  student kte ptut diberi petunjuk... mmg la kne cari sendiri semua infomation ke hapa pastu dah salah
kene la bagitau apa salahnya...ni x tanda salah tapi x bagitau tau secara terperinci apa kesalahan  tu... nak jugak dengar pendapat pensyarah yang boleh membantu  membina balik apa yang patut (patut aku tulis kat eppp)

aku rasa dah la tu...mals nak citer lelebih
so buhbye eberibodi

p/s: aku bukan nak tujukan kat sesiapa....tp ada gak kesalahan aku yang banyak aku buat....tp tolong la paham..mungkin nampak agak pengecut tulis kat blog tp nak buat macam mana tu je yg mampu aku buat....kalau ada insiatif len insyaallah aku akan lakukan dengan cemerlang sekali..
aku akan buat lebih gempak tuk portfolio
minta maaf sekali lagi bagi sesiapa yang terasa

No comments: