Friday, May 20, 2011

SAYA AKAN JADI SENIOR!!!

assalamualaikum to eberibodi...
apa habaq semua
entri kali pasal saya akan jadi senior, tu bermakna saya dah habis sem unuk first year...
banyak betul kenangan yang x dapat dilupakan..
kene halau dengan pak guard dari studio, third year dah nak gerak keluar, model patah, kene crit, dan macam2 lagi la...
bukan senang nak hidup kat universiti ni....haisshh
aku sebenarnya x ready lagi nak jadi senior sbb banyak benda yang aku kene belaja...takut budak2 junior x paham nnt...

ok la...alhamdulillah semuanya dah tamat...
ada peningkatan sikit dalam kerja
aku agak puas hati dengan hasil kerja aku...
walaupun x la hebat tapi iyelah budak baru belajar ada banyak kekurangan..

selain tu, trimas saya ucapkan kat lecturer2, kawan2, senior2, parent dan len2 sbb bagi sokongan dan dorongan
insyaallah kalau aku masih larat nak bawak sem depan aku akan truskan...kalau x tengok la entri aku mcmner nanti

p/s: ada banyak citer aku nak citer kat korang tp bukan kat entri ni jer ada yang len...
citer pasal aku memalukan diri selama beberapa hari waktu portfolio...haha..jom 

No comments: