Tuesday, August 2, 2011

fuhhhhh....

saya dah PENAAAATTTT!!!
tu lah aku nak jerit buat masa sekarang ni.....
aku ada banyak masalah sekarang ni
x tau nak citer dengan siapa
haaaiiishhh...
OH!
 sebelum aku lupa
aku nak ucapkan selamat berbuka...eh silap selamat menyambut bulan ramadan
harap2 dapat la kte tingkat kan ibadah kte di bulan puasa ni...
ok la nak taip pun x larat dah ni
OH!
 aku lupa lagi
saya nak ucapkan selamat berpuasa kat mak ngan ayah yang berada di rumah
kalau makan ingat la saya yang berada disini
kepada mak saya jangan pikir sangat pasal baju raya saya
kepada ayah pulak kalau dah masak lauk yang sedap2 jangan lupa calling2 la saya
saya akan belaja bersungguh2
demi mencapai masa depan yang cemerlang
perghhh ayat.... macam kat perantauan pulak
(nasib baik x letak belaja kat mana)
hahaha
salam

p/s: saja je nak jenguk  dan kasi 'makan" kat blog ni, dah lama sangat dah xde entri

No comments: