Monday, April 18, 2011

MUSIC SAFE MY SOUL

KTE BERTEMU KEMBALI!!
 entri kali ni ialah pasal muzik
semua orang suka lagu, semua orang suka dengar lagu (kecuali cacat pendengaran)
kali ni aku nk kongsi muzik macam mana yang aku ske dengar..

meh aku senaraikan seberapa banyak yang mungkin lagu muzik yang aku dengar
pop, rock. balada, jrock, jpop, kpop, nasyid, orkestra, opera, keroncong, lagu melayu asli, lagu orang asli, indie, lagu perancis, ghazal, hiphop, jazz, lagu clubing, techno, lagu semulajadi(maksud aku macam bunyi angin, ombak, hujan, guruh, burung, kucing, dan macam lagi la) dan plbagai lagi

sebenarnya lagu banyak memberi pengaruh kpd aku...kalau rasa runsing, gembira, sedih ke mesti nak dengar lagu... 

p/s: sebenarnya ada banyak lagi lagu malas nak tulis jer... korang rasa ada lagu best yang korang suke dan handak dikongsi...meh la comment

No comments: