Sunday, February 6, 2011

HAKU, research dan trip ke T'gnu..

hai hoi hai everybody....

nak start macam ekkk...haha...ok la aku baru habis di crit table oleh studio master iaitu cik saba...alhamdulillah aku punya client di approved oleh cik saba dalam project ecostudio ni.....hahaha....mcm mana x nyer client aku Frank Llyod Wright...dier ni boleh dikatakan bpak kpd green architecture ( kalau salah kenyataan ni sila bgtau ok). tp aku kene buat banyak research lg pasal dier dan kene menghayati keje2 dier...
ni masterpiece dier "falling water"

tp yg paling best skali ialah trip ke terengganu.....wooohhhooooo!!! trip ni bkan g saja2 pun nnt balik dari trip kene buat keje jugak....haha. klau diorang ada dslr aku pun ada la tp bukan dslr la...sony biasa je.. x mampu nak bli. ni bukan apa pun nak snap gambar2 kat sana tuk keje jer..dalam architecture ni kene ada banyak bukti (mengikut pengalaman aku di sem lepas).. jadi la kamera biasa pun.... aku ada gak g shopping tuk ke terengganu ni..ala beli seluar..baju sikit ngan selendang.. harap perjalan nak g terrengganu nnat selamt la gamaknya.. aku rasa akan menjadi mc didalam bas lg hihi..kalau aku rajin dan ada orang nak dengar la..

ok la aku nak menutup blog aku...buhbye...

p/s: ....kene berkumpul...

No comments: