Friday, February 25, 2011

gitar yg putus tali

hai eberibodi!!!

hari ni aku rasa serba salah sbb aku dah buat silap....
nak tau apa aku dah buat... aku dah memutuskan tali sebuah gitar....huhu....TT______TT

kejadian ni berlaku tengah hari td, sebelum aku nak pulangkan  balik kat tuan empunya: shyda
maka sedang aku bermain dam practise lagu 'speak now' nyanyian Taylor Swift tiba2
KKKRRRAAAAANNNNGGG
terputus talinya dan tangan aku ada luka sedikit (sakitnyer)
  
nak tau rupa gitar tersebut
 

masa perjalanan aku ke studio hati aku risau gler
jantung aku degup degap memikirkan reaksi si shyda
masa nak naik ke tingkat atas studio ternampak shyda dengan riang gembiranye meng"hai' kat aku
lg la berdegup degap jantung ni
dah lepas ambil kerusi n nak duduk tiba2 shyda dengan hati berbunga panggil duduk sebelah
apalagi mcm nak meletup la jantung aku...
 dah x tahan sangat citer la kat dier
mula2 dier diam jap, pastu dier beriang gembira balik

dan nak menyedapkan hati dier aku bg dier out crunch dua paket...
bukan main seronok dier...
huuuhh!!! lega nasib baik x marah...

hah...nah tali yg putus....
korang boleh nampakkan...
tali tu orang ckap mahal....kene ikat perut la nampaknyer....sob sob

ok la  tutup blog......ja-ne

p/s: kalau dah pinjam barang orang, jaga la sebaik mungkin....


3 comments:

shydaadidaa said...

HAHAHHAHAHAHAH lawak aaa nad :D alaa lumrah lah tu putus tali , violin aku pun irfan putus kan -.-' takpa t kita survey brp , if mhl sgt , tong tong ok :D

nadzirah nutz said...

hahaha ni la nak sayang shyda ni.... tali gitar ko yg len sumer sihat lg!!

[newrule_ezatea] said...

ayok nad..haha