Saturday, March 26, 2011

saya guna notepad lagi

hari ni saya ada workshop
di pagi hari sabtu
dimana semua student masih tidur
dan semua budak architecture tahun satu
kene ada kat studio
kene buat rendering
memang best
cik sab ada jemput dua orang rakan dier
untuk ajar kami
best sangat
banyak yg kami tahu
sebenarnya aku dah dapat hidayah
untuk lukis design aku
alhamdulillah
td kteorang pergi wangsa walk
cadangnya nak karaoke
yg hadir
cik sab(lecturer), hana nuwul(si liar), mina(yg  tgh rajin buat keje skang,
farahin( rasa pisang boleh memberatkan isi kandung yoghurt), nurul(kene masak untuk atuk dier)
tp hajat x kesampaian
sbb
ramai orang
hari minggu
huhu
x dapat sambut earth hour
sekarang ada kat studio
layan movie
pakai projector
pasang volume kuat-kuat
cik sab pun ada
haishhhh!!
knapa lembab sangat broadband
saya x suka la
td g makan ayam penyet
pedas sesangat
nak cerita apa lagi
dah x tau dah
huhuhu

p/s:guna notepad...best pulak benda alah ni...hihihi

No comments: