Thursday, January 27, 2011

haku dan blog baru dibuka...

hai hoi hai korang sumer.........

ehemmm...ehemm....(betulkan jari dulu)...first of all....aku nak ucapkan trimas kat hana nuwul kerana mengajar aku untuk bukak tapak dalam dunia blog ni.....kalau nak tau knpa aku bukak account blog ialah kerana aku mmg ikut orang.....ya mmg ikut orang....sebab yg len pulak , aku seorang yg sukar meluahkan kata2 dan susah nak kongsi cerita dari mulut ke mulut....last2 aku amik keputusan untuk buat blog....(ni kira macam diari la tp dibaca oleh orang ramai.....bg member yg tgh baca dan menyangkal kata2 ni....boleh la datang ke kaunter face-2-face)...

kpd memember yg dah ada blog...mehla jgn segan silu bertandang ke blog aku....errrr(excited sampai x tau nak taip apa)....okok la sumer...ja-ne(bye2) everybody...kalau ada paper berita kte share2 ok...

p/s: tahniah kat aku...hehe n_____________________n

No comments: