Friday, October 28, 2011

re-TREE-it

hai eberibodi
fuh 
aku dah lama x cerita pasal portfolio architecture
kali ni
portfolio ni bernama 
re-TREE-it
tp aku nak cerita pasal kesudahan portfolio ni
 ceritanya macam ni
ni sebelum majlis perasmian....siapkan apa yg patut

ni pulak masa hari kedua....
ada nasi lemak yg dijual oleh ada
mesti korang pelik siapa tukang jual yg sebenar...haha nama dia ada a.k.a khaleda
gambar kat atas ni menunjukkan aku kusyuk makan dan pandangan aku tu mengatakan bahawa "jangan dekat dengan aku kalau x aku gigit korang!"..... dan sebelah gambar aku ni pulak kucing pencuri yg cuba mengambil kesempatan....hahaha....

ada budak kolej shahputra datang untuk support kteorang!!!
thanks to you'll

yg tgh meriah mak ngah kat atas tu pulak sebenarnya sesi memilih lagu dan nak ditujukan kepada sesiapa....
biasa la yg keje jd dj ni x len x bukan aku la siapa lg
perdebatan hebat dan nasib baik xde sape yg tercedera ketika memilih lagu

ni pulak sesi men karom dengan congkak
ni jela yg ada
meriah jugak la

malam pulak ada aktiviti len...
kteorang keluar peluh sikit
men futsal la katakan
tengok khaleda tu excited habis....dia la yg merangkap ajk makanan dan nasi lemak yg paling sedap sekali
yg sebelah gambar ada tu faez....dia berjaya buat aku konfius dengan perwatakan serupa ahmoi cina jual kobis....hahaha



yg ni pulak malam dinner....semua tgh menunggu detik untuk merebut dan menyambar apa yg bakal dihidangkan...
sambil2 tu men dulu chess ke congkak ke sambil memikirkan menu yang sedia ada

dah lepas lectures semua balik....kteorang apa lagi guna peluang yg ada tuk after party....hhahaha
dan ni kali kdua aku dikerah oleh anas tuk perform....
men pun ke laut....kalau nak tau mana aku
aku kat gambar bawah sebelah kiri
macam kumpulan kopratasa tak aku....hahaha
aku men lagu it's all about you tuk fik atas permintaan beliau sendiri masa sem satu....
kira berbalas balik la sbb dia pernah nyanyi tuk aku masa besday aku...

yg ni pulak gambar tambahan.....
aku nak ucap trimas kat irfan sbb aku dah ter ambil gambar2 dari dia tuk jadi memori dalam blog aku ni
gambar atas irfan ngan pak nil ...teka la mana satu irfan
dan gambar kucing bawah tu....err dia sebenarnya salah seekor dari penghuni ARCO yg mampu bertahan sampai skang ni....

ni pulak video yang aku-rasa-paling-lawak-habis-la yg dihasilkan oleh budak multimedia


p/s:...................errrr....................








No comments: