Friday, September 16, 2011

KEPENATAN MELAMPAU

HAI BLOG!
dah berhabuk dan berlumut blog ni
haha
 biasa la penat sangat
dah beberapa hari aku x tido dan beberapa hari juga aku minum nescafe tu dan jadi 'high' berserta sawan yg sangat kronik
tp xpe 
sbb aku rasa dah ada kemajuan dalam diri aku dlam menyiapkan keje studio yg macam apa ni..
aku rasa lagu2 yg ada dalam laptop aku ni semuanya aku dah dengar...
ada gak satu lagu yg aku dengr selama 7  jam tanpa henti... sbb lagu tu je masuk mood..
wuaarrgghhh penat sangat ni..
semalam lepas aku dah habis pre submission tuk aku punya projek 
aku ingat nak g makan kat gerai biasa je...pastu secara x langsung kawan aku bawk g makan kat pavi... almaklum dalam kete tido...
dah makan teppayaki kat situ diorang menjalankan misi diorang
SHOPPING!!
tp biasala budak pompuan nak shopping..aku ikutkan jerla
duit xde
bukan aku yg bawak keta pun...
tp aku sebenarnya x ske FOREVER 21
ntah la kenapa aku anti sangat dengan kedai tu...
tp dah habis diorang shopping
apa lagi SNOWFLAKES la 
sedap snowflakes tu tp kalau dia jual time tgh panas ke lg sedap
thanks to SUANN, ARDA and JIAX
pastu g TYPO
cool giler barang2 dia..
then kteorang pun balik
tu jerla


p/s:aku x mandi selama 2 hari tuk siapkan projek dan rambut aku banyak gugur dan muka aku macam dah banyak jerawat nak tumbuh..haha

1 comment:

Aimonaz said...

hehe,,cool, bro!

aku pon pernah x mndi 2 hari,.,.sbb wat keje...:)